Deskundige ondersteuning in elke fase

Als wereldmarktleider in de productie van zuiger- en schroefcompressoren ziet BITZER het als zijn verantwoordelijkheid om ook een stukje ‘nazorg’ te faciliteren, lokaal en met de nodige marktflexibiliteit. Daarvoor is het Green Point label in het leven geroepen, bedoeld om deskundige ondersteuning te bieden aan de BITZER-producten in elke levensfase. Op 5 oktober 2022 werd het eerste Green Point in de Benelux officieel geopend.

Green Point is als het ware het officiële servicebedrijf van BITZER. “Klanten die gebruikmaken van BITZER-producten krijgen via het Green Point-netwerk toegang tot een compleet dienstenpakket, gaande van de inbedrijfstelling tot aan vervanging als het onderhoud niet langer houdbaar is. En alles daartussen om de toestellen in topconditie te houden”, verzekert Joery Verbrugge, General Manager van Green Point Benelux. “Want in de toekomst worden service en after-sales alleen maar belangrijker.”

100% BITZER
Green Point biedt state-of-the-art BITZER-compressoronderhoud en services, dicht bij de klanten en in interactie met de lokale markten. Verbrugge: “Wij hanteren uiteraard de kwaliteitsnormen van de fabrikant als het gaat om revisie, reparatie en herfabricage van compressoren, waardoor de betrouwbaarheid, prestaties en duurzaamheid van de apparatuur worden gewaarborgd.” De Green Point werkplaatsen gebruiken uitsluitend 100% originele BITZER-onderdelen en koelolie, en staan garant voor kwaliteit en veiligheid voor gebruikers, ingenieurs en technici. “Naast de klassieke servicecyclus volgens het Service Cycle-concept van BITZER, concentreren we ons ook op energie-efficiëntie. Alles met het oog op een zo efficiënt en duurzaam mogelijke levenscyclus van BITZER-apparatuur. Daarbij maken we gebruik van de nieuwste technieken en zetten vol in op digitalisering om efficiënt preventief onderhoud te kunnen garanderen.”

 

Voor meer informatie verwijzen wij u door naar BITZER Green Point Meer informatie